زمانی که کیست بیش از پنج سانتی متر، به عنوان یک درمان است
نوشته شده توسط : rshaole

زمانی که کیست بیش از پنج سانتی متر، به عنوان یک درمان استزمانی که کیست بیش از پنج سانتی متر، به عنوان یک درمان است

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی است، اما عملکرد آن بسیاری از اندازه قلم مو های مختلف به کیست کلیه با زمان افزایش خواهد یافت اگر قلم مو کوچک است، معمولا بیماران بدون علائم واضح، بیماران از نظر احساس ناراحتی نکنند که قلم مو به درجه خاصی همچنین آن را افزایش بدن بسیاری از علائم مختلف از جمله هماچوری، عفونت ادراری، درد پشت، فشار خون بالا، و غیره، به طور جدی زندگی بیماران تاثیر می گذارد.

زمانی که کیست بزرگتر از پنج سانتی متر است، به چه معنا است؟

به طور معمول، هنگامی که یک کیست بیش از سه سانتی متر، قلم مو بزرگ است، آن لازم است به درمان مثبت و موثر، در غیر این صورت کیست همچنان به رشد، آن را باعث آسیب بیشتر به کلیه ها، که در آن کیست بیشتر از پنج سانتی متر بود باعث، بیماران دارای ناراحتی آشکار، بیشتر باید آن را درمان مثبت و موثر است.

برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، دو نوع روش وجود دارد، یکی از آنها یک عملیات است، حتی درمان محافظه کارانه درمان از طب سنتی چینی است. اثر درمان عملیات خوب نیست، اگر چه کیست های بزرگ برداشته شد، اما کیست Malenik رشد می کنند، بنابراین بیماران نیاز به عمل جراحی بیشتر، این آسیب بیشتر می شود. طب چینی دارای اثر خوبی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک. در بیمارستان میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی ما، این درمان خاص در بیمارستان ما، ماده فعال در تهیه ممکن است نفوذ ضایعات کلیوی شتاب دیوار گردش خون میکرو عروقی، برای افزایش نفوذپذیری دیواره کیست است جریان کیستیک مایع برگشت به بازگشت به خون، نمایش داده خواهد شد از بدن با سوخت و ساز بدن گردش خون. پس از آن است که ماده فعال در این دارو می تواند به دیواره سلول های اپیتلیال غیر فعال وجود دارد، به طوری که مایع کیستیک دیگر ترشح می شود، کیست می تواند به طور موثر کنترل می شود. مهم نیست که چقدر قلم مو، که در آن قلم مو، به عنوان بزرگ به میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی می تواند استفاده شود. بیماران هر گونه درد احساس نمی کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: